TIEMPO BBDO
Presentació i filosofia
El que ens fa diferents de la resta de xarxes internacionals és una combinació del talent local i l’esperit emprenedor amb els recursos d’una xarxa internacional.
Actualment, a Tiempo BBDO oqupem un dels cinc primers llocs en el rànking espanyol en volum d’ingressos i l’excel·lència del nostre treball està avalada per més d’un centenar de premis recollits en els últims 5 anys de certàmens.
Vivim una nova era de canvis en la activitat publicitària. A Tiempo BBDO tenim la voluntat de liderar la renovació dels codis de comunicació comercial i estem compromesos en el desenvolupament de les marques dels nostres clients.
Tenim la vocació de ser socis estratègics dels nostres clients i això es concreta en relacions estables i perllongades en el temps. Una marca no es construeix en dos dies i el treball per a construirla ha de ser brillant, però per sobre de tot, constant al llarg del temps.
La comprensió de les necessitats dels nostres clients i un bon coneixement dels mercats, les marques i els consumidors son l’única base sòlida per a que el talent creatiu aporti valor a les marques.
En la comunicació comercial actual, les fronteres entre les antigües disciplines de la comunicació han desaparegut. La nostra resposta és oferir solucions de comunicació efectives als problemes de negoci dels nostres clients. Els nostres professionals tenen la capacitat de crear idees globals que es fan realitat gràcies al nostre coneixement de les diverses vies per fer que siguin notòries i eficàces. En aquesta tasca contem amb el recolzament de la resta de companyies que integren el Grup BBDO:
- DEC
- OMD
- ORBITAL
- CP COMUNICACIÓN PROXIMITY
- SELLBYTEL
- BBDO CONSULTING
- CP DATA
Com agència integrada en la xarxa BBDO Worldwide oferim tant servei local a clients multinacionals d’altres països, com acompanyem la projecció internacional dels clients multinacionals espanyols pels quals treballem.
Tiempo BBDO desenvolupa un paper destacat dins de la xarxa BBDO per la nosta involucració en projectes internacionals i per la qualitat del treball desenvolupat. Actualment estem considerats un dels Center of Excellence europeus de la xarxa.
Personal
Actualment, més de 130 professionals integren l’equip de treball a Tiempo BBDO.
Els pilars de la nostra estructura són:
Màrketing i Comunicació. Gent resopsable de la Planificació Estratègica a partir del coneixement dels mercats, les marques i dels consumidors.
Creació. Gent responsible de crear els continguts comercials que es transmeten als consumidors i també de la producció dels suports portadors de les idees.
Creiem en una estructura horitzontal i plana que permet als nostres clients disposar d’accés directe i fàcil als directius amb major experiencia de l’agència, al mateix temps que facilita major flexibilitat, transparència i rapidesa en el desenvolupament de tots els prcessos.
A Tiempo BBDO som pioners en el mercat espanyol en la creació d’àrees de responsabilitat que considerem estratègiques per al desenvolupament del producte que oferim als clients:
- Investigació, desenvolupament i innovació (I+D+I). Orientada a descobrir i identificar noves vies de comunicació més eficients amb els consumidors: nous codis, nous canals, nous continguts, noves idees, tot allò que ens ajudi a alliberar la sobresaturació de missatges que rep el consumidor i ajudar al desenvolupament del negoci dels nostres clients.
- Tecnologia de la comunicació. El seu objectiu és potenciar la gestió del coneixement, facilitar tasques administratives i millorar el servei al client mitjançant l’aplicació de les tecnologies de la informació en les seves aplicacions més innovadores.
Clients
Alianz
Balia
Bayer
BBDO España
Bimbo
Casal d’Infants del Raval
Clever Detectives
Creu Roja
Diagonal Mar
EMSI
Ermenegilzo Zegna
Fox
Frito Lay
Fundació Caixa Manresa
Fundació Vicenç Ferrer
Gas Natural
Gillette
Greenpeace
Hornimans
Marcilla
Masterfoods
Ministerio de Fomento
Mtv España
Nestle/Litoral
Pepsi
Planeta
RBA
Repsol
Roca
Scalextric
Schwarzkopf
Springfield
Telefonica
Tiempo BBDO
Toyota
Wrigley
Zapata Joyero
“El nostre treball ha convertit algunes de les marques més destacades en clients fidels”.
Reconeixement
Alguns dels premis (2008):
- Cannes Lions
- El Chupete
- El Sol
- Fiap
- Club de creativos
- Laus
- Best Pack
Alguns premis (2007):
- Cannes Lions
- The Cup
- New York Festivals
- El Sol
- Fiap
- Club de Creativos
- Imán
- Laus
- Anuncios
lunes, 13 de octubre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario